آی آدمها


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



هرگز باور نمی کنم که سال های سال همچنان زنده ماندنم به طول انجامد. یک کاری خواهد شد. زیستن مشکل است و لحظات چنان به سختی و سنگینی بر من گام می نهند و دیر می گذرند که احساس می کنم خفه می شوم. هیچ نمی دانم چرا؟ اما می دانم کس دیگری در درون من پا گذاشته است و اوست مرا چنان بی طاقت کرده است. احساس می کنم دیگر نمی توانم در خود بگنجم و در خود بیارامم و از بودن خویش بزرگتر شده ام و این جامه بر من تنگی می کند. این کفش تنگ و بی تا بی قرار! عشق آن سفربزرگ! آه چه می کشم! چه خیال انگیز و جان بخش است این جا نبودن.(دکتر شریعتی)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهم نیست و آدرس mohem-nist.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 14932
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 22
:: بازدید سال : 103
:: بازدید کلی : 14932

RSS

Powered By
loxblog.Com

آنهایی که برای من وتو راه می روند برای بقیه می دوند

آی آدمها
دو شنبه 15 اسفند 1386 ساعت 16:7 | بازدید : 389 | نوشته ‌شده به دست دریا | ( نظرات )

سلام دوستای گلم

تازه اومدم لوکس بلاگ اینجا تازه واردم امیدوارم مثل میهن بلاگ و بلاگفا و پرشین بلاگ که کمکم می کردین اینجام همین جوری باشه.

کلا دوست دارم همه جا داشتن وبلاگ رو تجربه کنم و این چهارمین تجربه مه و به اون چیزی که میخواستم تا به حال نرسیدم ولی ایشالا اینجا میرسم.

 

 آی آدمها

 

 

آي آدمها كه بر لب ساحل نشسته شاد و خندانيد

يك نفر در آب دارد مي سپارد جان

يك نفر دارد كه دست و پاي دايم مي زند

روي اين در ياي تند و تيره و سنگين كه مي دانيد

آن زمان كه مست هستيد از خيال دست يابيدن به دشمن

آن زمان كه پيش خود بيهوده پنداريد

كه گرفتستيد دست ناتواني را

تا تواني بهتر را پديد آريد

آن زمان كه تنگ مي بنديد

بر كمر هاتان كمربند

در چه هنگام بگويم من؟

يك نفر در آب دارد ميكند بيهوده جان قربان!

آي آدمها كه بر ساحل بساط دلگشا داريد!

نان به سفره، جامه برتن

يك نفر در آب مي خواند شما را.

موج سنگين را به دست خسته مي كوبد

باز مي دهان با چشم از وحشت دريده

سايه هاتان ز راه دور ديده

آب را بلعيده در گود كبود و هر زمان بي تابيش افزون مي كند زين آبها بيرون

گاه سر، گه پا

آي آدم ها!

او زراه دور اين كهنه جهان را باز مي پايد

مي زند فرياد و اميد كمك دارد

آي آدها كه در ساحل آرام در حال تماشائيد

موج مي كوبد به روي ساحل خاموش

پخش مي گردد چنان مستي به جاي افتاده، بس مدهوش

مي رود نعره زنان، وين بانگ باز ز دور مي آيد:

((آي آدمها))...

و صداي باد هر دم دلگزا تر

در صداي باد بانگ او رها تر

 از ميان آبهاي دور و نزديك

باز در گوش اين نداها:

((آي آدمها))...

 

                                                                             (نیما)





:: برچسب‌ها: آی آدم ها , نیما , نیما یوشیج , ,
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: